در سال ١۲۷۴ هجری قمری و در زمان ناصر الدین شاه قاجار، میرزا ملکم خان ناظم الدوله نخستین خط تلگراف را بین قصر گلستان و باغ لاله زار کشید. پس از آن، با بستن قرارداد با شرکت های خارجی،
ادامه مطلبما را در سایت خوش آمد گویی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78