چرا می گویند شاهنامه آخرش خوشه ؟

خرید بک لینک

«شاهنامه آخرش خوشه» از معروفترین ضربالمثلهای فارسی است. اما این سؤال پیش میآید که با وجود پایان تلخ و شکست ایرانیان از اعراب در پایان «شاهنامه»، چرا این ضربالمثل در بین مردم رواج یافته است؟

ادامه مطلب
خوش آمد گویی...

ما را در سایت خوش آمد گویی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 10:17

صفحه بندی